Actuele catalogi
De digitale catalogi zijn hier in te kijken:
Heb je toch liever een gedrukt exemplaar? Dat kan tegen een kleine vergoeding, of gratis bij een bestelling vanaf €50,00 (verzendkosten niet inbegrepen).
Stampin'Up! producten bestellen
Er zijn meerdere mogelijkheden om je Stampin'Up! producten te bestellen, namelijk rechtstreeks bij Stampin'Up! of via mij.
Rechtstreeks bij Stampin'Up!
Wanneer je naar de site van Stampin'Up! gaat kun je winkelen en kiezen uit alle actuele producten van Stampin'Up!. Ben je tevreden met de inhoud van je winkelmandje en wil je gaan afrekenen dan kun je een account aanmaken of inloggen als je al een account hebt. Als je voor het eerst een account aanmaakt moet je uiteraard je gegevens invullen. In het volgende scherm zie je als het goed is mij als demonstrator staan. Is dat niet het geval, dan kan je mijn naam (Nicole Kuijs-Schuurmans) invullen en mij selecteren. Je bestelling wordt rechtstreeks van het centrale magazijn in Duitsland naar je thuis geleverd wat betekent dat je voor iedere bestelling ongeacht de grootte € 7,95 aan verzendkosten betaalt. Let er wel op, dat als je rechtstreeks bij Stampin'Up! wilt bestellen dat je dan in het bezit moet zijn van een CreditCard of PayPal account.
Bestellen via mij
Je kan ook rechtstreeks via mij bestellen, dat kan via de maandelijkse verzamelbestelling of rechtstreeks. Ik verzorg graag je bestelling van Stampin'Up! artikelen. Als je rechtstreeks bij mij shopt is de levertijd iets langer, maar pak ik je bestelling leuk in en krijg je een kleine attentie.
Kijk in de actuele catalogi en shop met veel plezier!
Verzamelbestelling
Wanneer je een bestelling plaatst kun je kiezen om deze onderdeel te laten zijn van mijn verzamelbestelling. De eerstvolgende besteldata staan in de maandelijkse blog en in de nieuwsbrief (aanmelden kan hier) vermeld. In zo’n geval verzamel ik de bestellingen en wordt alles in 1 keer bij mij thuis geleverd. Daarna kun je kiezen om het kosteloos bij mij op te halen, of ik kan het door sturen aan je. De bezorging verloopt via PostNL of DHL. Ik mag bestellingen van Stampin'Up! alleen naar Nederlandse adressen versturen. Hieronder vallen ook PostNL en DHL servicepunten. Houdt dit in gedachte als je aan de andere kant van de Nederlandse grens woont en toch een bestelling wilt plaatsen. Als je mee wilt doen met een verzamelbestelling, zorg dan dat deze voor de deadline is doorgegeven. De betaling loopt via factuur met een betaalverzoek. Het betaalverzoek staat als een link in de mail die je ontvangt met de factuur. De betaling dient binnen 14 dagen na factuurdatum betaald te zijn en de bestelling wordt pas verstuurd zodra de betaling binnen is.
Rechtstreekse bestelling
Wil je niet wachten op een verzamelbestelling, dan kan ik de bestelling ook zo plaatsen dat deze rechtstreeks bij jou wordt geleverd. Bij deze bestelling loopt dit altijd via bezorging door UPS en zijn de bezorgkosten € 7,95 ongeacht het bestelbedrag. Als je je bestelling bij mij hebt doorgegeven krijg je van mij een factuur met betaalverzoek. Het betaalverzoek staat als een link in de mail die je ontvangt met de factuur. Zodra ik je betaling binnen heb plaats ik je bestelling. Rechtstreekse bestellingen worden binnen 1 werkweek na plaatsing geleverd, mits de producten op voorraad zijn. Ontbrekende producten worden kosteloos nageleverd.
Betaling
Na het plaatsen van de bestelling, ontvang je van mij een e-mail met factuur en een link met een betaalverzoek. Zodra de betaling is ontvangen kan de bestelling doorgevoerd worden. Houdt er dus rekening mee dat bij een verzamelbestelling de betaling uiterlijk 1 dag voor de besteldatum binnen is op mijn rekening.
Gastvrouwcode
Iedere maand genereer ik een Gastvrouwcode voor mijn nieuwsbrieflezers. Deze kun je invullen als je jouw bestelling plaatst in het daarvoor aangegeven vakje. Ik krijg dan een berichtje dat je iets hebt besteld en zal zorgen dat je van mij een bedankje krijgt. Mocht je bestelling nu boven € 200,00 uitkomen, gebruik de Gastvrouwcode dan niet. Je ontvangt dan namelijk Hostess Rewards. Als je de code wel zou gebruiken schrijf je de rewards over aan mij en dat is natuurlijk zonde van jouw beloning.
Problemen
Mocht je je bedenken dan kan de bestelling aangepast of geannuleerd worden tot het moment van betaling. Mocht er een probleem zijn met de geleverde goederen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met me en maak foto’s van het probleem. Ik zal dan zo snel en netjes mogelijk met een oplossing komen.
Levertijden
Bij bestelling rechtstreeks bij Stampin'Up! is je bestelling meestal binnen een week binnen. Bestel je rechtstreeks bij mij, dan moet je rekening houden met 10 werkdagen levertijd na betaling van de factuur.